مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 04:002021-05-09اقتصادي

تولید پادکست با هدف مطالبه گری اجتماعی، اقتصادی در قزوین


تیم نبات با هدف مطالبه گری اجتماعی، اقتصادی و سیاسی و همچنین افزایش مطالعه کتاب های خوب کار تولید پادکست را در دستور کار قرار داد.

- با اشاره به نحوه شروع کار این رادیو اینترنتی اظهار کرد: در ابتدای کار، بدون هیچ گونه امکانات و تنها با یک گوشی همراه ساده تلاش کردیم تا کار را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه تمام مراحل کار از ضبط تا تدوین توسط گوشی انجام می شد اضافه کرد: در ابتدا به فکر وسعت کار نبودیم و معتقد بودیم اگر کار خوب انجام شود خود به خود در بین مخاطبین هم دیده خواهد شد.

سردبیر رادیوی اینترنتی نبات بیان کرد: تمام تلاش ما تهیه و ارائه یک کار کوچک اما با ارزش و محتوا بود و همین ایده و نیت نیز باعث شد تا در همان قدمهای نخست کار دیده شده و مورد استقبال قرار بگیرد.

وی تأکید کرد: ارائه یک کار خوب باعث شد تا تیم روند حرفه ای تری طی کند و با آموزش تدوین، استودیو نیز برای ضبط کار و تخصصی تر شدن آن در اختیار ما قرار گرفت.

نخستین تصریح کرد: تیم نبات با هدف مطالبه گری اجتماعی، اقتصادی و سیاسی و همچنین افزایش مطالعه کتاب های خوب، وارد مرحله جدید و جدی تری در عرصه تولید شد.

وی بیان کرد: فکر می کنم برای اینکه بگوییم نتیجه تا چه حد محقق شده است زود است اما راجع به تحقق کیفیت مد نظر تیم پیشرفت قابل توجه ای داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید پادکست با هدف مطالبه گری اجتماعی، اقتصادی در قزوین

تولید پادکست با هدف مطالبه گری اجتماعی، اقتصادی در قزوین