مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 03:452021-05-09اقتصادي

کشف و ضبط 8 دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال غیرمجاز در قروه


رییس شبکه توزیع برق شهرستان قروه از کشف و ضبط 8 دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال غیرمجاز از ابتدای امسال در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/کردستان رییس شبکه توزیع برق شهرستان قروه از کشف و ضبط 8 دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال غیرمجاز از ابتدای امسال در این شهرستان خبر داد.

فرهاد میمنت آبادی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: به کارگیری غیرمجاز دستگاه های ماینر با استفاده غیرقانونی انرژی برای استخراج رمز ارز ظرف سال های اخیر خساراتی را به شبکه های توزیع برق وارد کرده است.

وی افزود: برخورد با مراکز غیرقانونی استخراج رمز ارز توسط همکاران و مسئولان تست و بازرسی شبکه توزیع شهرستان و با هماهنگی مسئولان قضایی و همکاری مأموران انتظامی ادامه دارد.

رییس شبکه توزیع برق شهرستان قروه عنوان کرد: از ابتدای سال گذشته تاکنون حدود50دستگاه ماینر غیرمجاز در شهرستان قروه کشف و ضبط شده و در تازه ترین کشفیات تعداد 8 دستگاه ماینر در شهرهای قروه، سریش آباد و ناحیه منفصل شهری قلعه کشف شده است که دو مورد از این کشفیات از برق سرقتی و یک مورد از برق تعرفه خانگی استفاده می کردند و مطابق دستورالعمل ارسالی از توانیر با کلیه این مشترکان برخورد و به محاکم قضایی معرفی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط 8 دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال غیرمجاز در قروه

کشف و ضبط 8 دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال غیرمجاز در قروه