مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 03:252021-05-09فناوري

تجهیز تمام کتابخانه های عمومی استان یزد به اینترنت بی سیم رایگان


مدیر کل کتابخانه های عمومی استان یزد از اتصال 100 درصدی کتابخانه های عمومی این استان به وای فای رایگان خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر کل کتابخانه های عمومی استان یزد از اتصال 100 درصدی کتابخانه های عمومی این استان به وای فای رایگان خبر داد.

رقیه دوست فاطمی ها در این رابطه بیان کرد: به همت همکاران فناوری اطلاعات این اداره کل و همکاری رؤسای ادارات کتابخانه های عمومی شهرستان های استان، تمام 100 باب کتابخانه عمومی تحت پوشش این نهاد در استان یزد به وای فای رایگان مجهز شدند.

وی ادامه داد: این امر که با حمایت ویژه معاونت برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه های عمومی کشور و همکاری شرکت مخابرات استان یزد محقق شد، سبب شده است دسترسی به اینترنت پرسرعت و رایگان در تمامی نواحی استان که دارای کتابخانه عمومی هستند، برای اعضا فراهم شود.

دوست فاطمی ها اظهار کرد: راه اندازی وای فای رایگان در تمامی کتابخانه های استان سبب شده است اعضای 27 باب کتابخانه روستایی استان نیز از این فرصت بهره مند شوند و بسیاری از نیازهای اطلاعاتی خود را با مراجعه به کتابخانه روستا با سرعت و بدون پرداخت هزینه تأمین کنند.

مدیر کل کتابخانه های عمومی یزد خاطرنشان کرد: تعطیلی های مکرر کتابخانه ها به دلیل شیوع ویروس کرونا سبب شد فعالیت های فرهنگی، آموزشی و ترویجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز تمام کتابخانه های عمومی استان یزد به اینترنت بی سیم رایگان

تجهیز تمام کتابخانه های عمومی استان یزد به اینترنت بی سیم رایگان