مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 02:552021-05-08اقتصادي

ورشکستگی آرایشگاه های زنانه زیر فشار کرونا


رییس اتحادیه آرایشگران زنانه تهران ضمن اعلام ورشکستگی تعداد زیادی از آرایشگاه های زنانه، خواستار حمایت از این صنف شد و از مراجعه کنندگان خواست تخلف از رعایت پروتکل های بهداشتی را به اتحادیه گزارش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، شهربانو عابدی در گفت وگو با ایسنا، درباره خسارت وارد شده به سالن های آرایشی در اثر شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: از اسفندماه سال 1398 تاکنون به دلیل شیوع ویروس کرونا سالن ها تقریبا یک ماه فعال بودند، بخصوص اعیاد مبارک شعبان و ایام عید و پایانی سال که در طول سال امید کسب درآمد آرایشگران و سالن ها به این ایام است، تعطیل بودند و هزینه های جاری و حقوق و بیمه پرسنل و همچنین اجاره موجب ورشکستگی تعداد بسیاری از این زنان کار آفرین شده است.

وی در پاسخ به سوالی درباره میزان خسارات وارد شده به آرایشگاه های زنانه در یک ماه اخیر گفت: با توجه به متغیر بودن مناطق و سالن ها و تعداد پرسنل نیاز به برآورد خسارت است که زمان بر خواهد بود، اما صددرصد خسارت برآورد اتحادیه است، چراکه وقتی درآمدی نباشد خسارت صددرصدی است.

عابدی با بیان اینکه در مدت یاد شده حمایتی از کسب و کار آرایشگران نشده و آن ها تمام توان خود را برای از دست ندادن واحد صنفی خود و پرسنل به کار بردند، تصریح کرد: ضرر و زیان شیوع این ویروس صددرصد به صنوف وارد شد، چراک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورشکستگی آرایشگاه های زنانه زیر فشار کرونا

ورشکستگی آرایشگاه های زنانه زیر فشار کرونا