مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 02:452021-05-08پزشكي

محدودیت تردد در سیستان و بلوچستان اعمال می شود


محدودیت ترددهای بین شهری و برون استانی با توجه به تعطیلات عید فطر در این استان اعمال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرخ داده اما آنچه در مواجهه با همه اینها لازم است رعایت دو اصل مهم مسائل بهداشتی و رعایت فاصله گذاری برای مقابله با همه انواع این ویروس است.

موهبتی افزود: در حوزه ادارات در ایامی که در شرایط وضعیت نارنجی و زرد هستیم طرح دورکاری اعمال می شود اما این نباید به معنای تعطیلی باشد و دورکاری و حضور همکاران با رعایت پروتکل ها و با نظر مدیر مجموعه باید انجام شود و در این بین نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی با حضور در ادارات بر رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت داشته باشند.

واکسیناسیون 79 درصدی کادر درمان سیستان و بلوچستان رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز در این جلسه از واکسیناسیون 79 درصدی کادر درمان خبر داد و افزود: علاوه بر این 79 درصد کادر اورژانس 115 نیز تاکنون واکسیناسیون شده اند.

سیدمحمد هاشمی شهری ادامه داد: تاکنون 21 درصد از بیماران خاص نیز واکسینه شده اند اما این آمار کمی است که دلیل آن عدم استقبال این طیف برای انجام واکسیناسیون است.

وی اظهار داشت: واکسیناسیون افراد بالای 80 سال نیز از هفته قبل آغاز شده و با استفاده از ظرفیت سه سالن از فردا در شهر زاهدان ادامه خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت تردد در سیستان و بلوچستان اعمال می شود

محدودیت تردد در سیستان و بلوچستان اعمال می شود