مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 00:352021-05-08دانش

بسته اینترنتی جدید برای اعضای هیات علمی


معاون اداری مالی وزارت علوم از ارائه بسته اینترنتی 20 گیگ بایتی جدید 90 روزه به اعضای هیات علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی خبر داد و گفت: این بسته تا اواسط مردادماه سال جاری معتبر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، محمدتقی نظرپور با بیان این مطلب گفت: در راستای توسعه دولت الکترونیک و گسترش آموزش های مجازی؛ بعد از اتمام بسته اینترنت رایگان قبلی، یک بسته جدید اینترنتی 20 گیگ بایتی، 90 روزه به اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور به صورت رایگان و برای ادامه آموزش های مجازی ارائه شد که تا اواسط مردادماه معتبر است.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور و رواج آموزش های مجازی و برخط، افزود: یکی از دغدغه های مهم اساتید و دانشجویان برای برگزاری کلاس های درس، هزینه بالای اینترنت بود.

وی اظهار داشت: به همین دلیل، برای حل این مشکل با هماهنگی و پیگیری های مستمر انجام شده وزارت علوم با وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات، در اسفند ماه سال گذشته، این وزارتخانه، بسته هدیه اینترنتی جدید 20 گیگابایتی به اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور ارائه کرد.

نظرپور ضمن قدردانی از همکاری های مطلوب وزارت اطلاعات و ارتباطات ادامه داد: در این راستا، سال گذشته، یک بسته اینترنتی رایگان برای دانشجویان مراکز آموزشی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته اینترنتی جدید برای اعضای هیات علمی

بسته اینترنتی جدید برای اعضای هیات علمی