مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 21:052021-05-08پزشكي

واکسیناسیون کرونا اجباری نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جعفرصادق تبریزی رییس مرکز مدیریت شبکه بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به راه اندازی سامانه ثبت نام واکسن کرونا برای سالمندان اظهار داشت: - رییس مرکز مدیریت شبکه بهداشت وزارت بهداشت گفت: واکسیناسیون سالمندان در حال حاضر اجباری نیست و اجباری برای واکسیناسیون کرونا وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، جعفرصادق تبریزی رییس مرکز مدیریت شبکه بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به راه اندازی سامانه ثبت نام واکسن کرونا برای سالمندان اظهار داشت: واکسیناسیون سالمندان در حال حاضر اجباری نیست و اجباری برای واکسیناسیون وجود ندارد.

همچنین واکسن به مقدار کافی برای افراد بالای 80 سال موجود است و نیازی نیست این عزیزان به پایگاه ها مراجعه کنند.

رییس مرکز مدیریت شبکه بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه برای واکسیناسیون کادردرمان نیز اجباری وجود ندارد خاطرنشان کرد: کادر درمانی که به هر دلیل واکسن کرونا دریافت نکرده اند می توانند سهمیه مورد نظر را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه واکسن کرونا در داروخانه ها موجود نیست و فقط در سیستم بهداشتی کشور توزیع شده است افزود: افرادی که برای واکسیناسیون مراجعه می کنند باید کارت شناسایی ملی همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون کرونا اجباری نیست

واکسیناسیون کرونا اجباری نیست