مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 19:502021-05-08فرهنگي

قصه هایی که از کنارشان رد می شویم


گاهی به راحتی از آن ها عبور می کنیم و گاهی هرچند که دیده می شوند اما دست مایه اهداف دیگری هستند؛ قصه هایی که زندگی آدم ها را روایت می کنند در حالی جای شان در هنر و ادبیات خالی است که به نمایش تکراری صداوسیما تبدیل شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاید حتی وقتی در پیاده رو به سرعت از کنار افراد عبور می کنیم، یا وقتی در مترو، اتوبوس و هر وسیله نقلیه عمومی دیگری نشسته ایم و مشغول تلفن همراه مان یا تماشای منظره بیرون هستیم، یا وقتی همکاران یا هم کلاسی های مان را مرتبا می بینیم، در حال شنیدن قصه ای باشیم؛ قصه هایی که شاید در سکوت اما توسط چشم ها، لبخندها، اخم ها و اشک ها روایت می شوند.

قصه هایی که یک سال و چند ماه است که دیگر از هراس کرونا و در پی آن خانه نشینی و رعایت فاصله اجتماعی (که البته در برخی مکان ها هنوز هم رعایت نمی شود) کمتر شنیده می شوند.

با این حال، حتی اگر تا کنون هیچ قصه ای را هم از سکوت آدم ها نشنیده باشیم، هیچ جای نگرانی نیست چرا که صداوسیما سال هاست که اصرار دارد به پخش روایت قصه زندگی آدم ها بپردازد.

تفاوتی نمی کند برنامه تلویزیونی قبل از افطار باشد یا قبل از تحویل سال، یا در ایام نوروز پخش شود و یا این که در دیگر ایام سال؛ سال هاست که از تلویزیون شاهد برنامه هایی هستیم که با قصه زندگی افراد ناگزیر به بغض و اندوه می شویم، قص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه هایی که از کنارشان رد می شویم

قصه هایی که از کنارشان رد می شویم