مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 19:152021-05-08فرهنگي

چرا ناصرالدین شاه این همه جذاب شد؟!


این روزها سه سریال با تمرکز بر زندگی و شخصیت ناصرالدین شاه در حال آماده سازی برای پخش است که همزمانی مراحل تولید و حتی پخش آنها، می تواند پرسش برانگیز باشد؛ - اینکه واقعا چرا ناصرالدین شاه به یکباره این همه برای کارگردان ها جذاب شد؟! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سریال های جیران به کارگردانی حسن فتحی، آهوی من مارال از ساخته های مهرداد غفارزاده و قبله عالم به کارگردانی حامد محمدی این روزها در شبکه نمایش خانگی در حال تولید هستند.

از این تعداد، قرار گرفتن پوستر دو سریال جیران و قبله عالم با عنوان به زودی بر روی یکی از پلتفرم های پخش فیلم و سریال، حاکی از پخش زودهنگام و همزمان این سریال هاست.

اگرچه سازندگان این سریال ها بر روایتی متفاوت از زندگی ناصرالدین شاه تاکید دارند و یکی از این مجموعه ها (قبله عالم) در ژانر طنز تولید می شود، اما داستانی که به عنوان خلاصه در اختیار رسانه ها قرار گرفته است، از تفاوت چشمگیری حکایت نمی کند.

ناصرالدین شاه، دست به ماشه برده تا آهویی صید کند که آهو چشمی، چون باد از راه می رسد و چون برق می گذرد و به دنبالش حال سلطان صاحبقران می شود حال اسیری که در دام مانده باشد، صیاد رفته باشد.

شاه به حکم قدرقدرتی امر می کند که صیاد را به شکارگاه بازگردانند، غافل از اینکه آن آهو چشم گریزپا، خود صید و صیاد عاشقی جوان است از دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا ناصرالدین شاه این همه جذاب شد؟!

چرا ناصرالدین شاه این همه جذاب شد؟!