مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 19:002021-05-08سياسي

ماجرای عجیب پناه بردن یک سگ به اورژانس جاده ای باشت! +فیلم


انتشار فیلمی در فضای مجازی درباره پناه بردن عجیب یک سگ مصدوم به اورژانس در یکی از پایگاه های اورژانس جاده ای شهر باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد، - ماجرای عجیب پناه بردن یک سگ به اورژانس جاده ای باشت! +فیلم ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد انتشار فیلمی در فضای مجازی درباره پناه بردن عجیب یک سگ مصدوم به اورژانس در یکی از پایگاه های اورژانس جاده ای شهر باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد، باعث شگفتی بسیاری از مردم شده است.

سید محمد تقی پور ، این تکنیسین اورژانس که کار مداوای سگ را انجام داد، در خصوص جزییات این ماجرای عجیب در گفت وگو با خبرنگار ایسنا گفت: عصر روز شنبه 18 اردیبهشت ماه با همکارم به نام صادق آسان در پایگاه جاده ای اورژانس دوراهی باشت شیف بوده ایم که هنگام اذان مغرب یک سگ لنگ لنگان از درب پایگاه وارد شد.

وی افزود: وقتی وارد محوطه پایگاه اورژانس شد جلوی ما دراز کشید و دست خود را بالا آورد که پس از بررسی وضعیتش متوجه شدیم که دست سگ شکسته و خونریزی دارد.

تقی پور اظهار کرد: بلافاصله وسایل امدادی از جمله سرم را از داخل آمبولانس در آوردیم و با شستشوی دست سگ اقدام به مداوا و پانسمان کردیم سپس سگ را به بیرون از پایگاه هدایت کردیم که هر کار کردیم بیرون نرفت و تنها دنبال خودم می آمد، تا اینکه مقداری نان و آب به سگ دادیم و بعدش از پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای عجیب پناه بردن یک سگ به اورژانس جاده ای باشت! +فیلم

ماجرای عجیب پناه بردن یک سگ به اورژانس جاده ای باشت! +فیلم