مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 18:402021-05-08سياسي

ورود رییسی و ظریف به انتخابات قطعی شده است؟


امیر قشقایی، کمتر از یک هفته به ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری زمان باقی مانده و در این مدت کوتاه حرف و حدیث های بسیاری مبنی بر کاندیدشدن گزینه های محتمل جناح های سیاسی بوجود آمده است.

- درحالی که افراد زیادی برای نامزدی در انتخابات 1400 اعلام حضور کرده اند اما اصلاح طلبان و اصول گرایان هنوز از کاندید قطعی خود رونمایی نکرده اند.

آیت الله رییسی و محمدجواد ظریف به عنوان دو کاندید احتمالی جناح اصلاح طلب و اصول گرا مطرح می شوند اما هنوز هیچ چیز قطعی وجود ندارد.

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو- امیر قشقایی، کمتر از یک هفته به ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری زمان باقی مانده و در این مدت کوتاه حرف و حدیث های بسیاری مبنی بر کاندیدشدن گزینه های محتمل جناح های سیاسی بوجود آمده است.

اما هنوز مهم ترین احزاب کشور که شامل اصول گرا و اصلاح طلب می شود، گزینه های قطعی خود را انتخاب نکرده اند.

آیت الله رییسی، نزدیک تر از همیشه به انتخابات آیت الله رییسی که از اوایل امسال به عنوان مهم ترین و اصلی ترین کاندید اصول گرایان مطرح شده است هنوز حضور خود در انتخابات را نه رد کرده و نه تأیید.

اما در همین یک هفته ای که تا ثبت نام انتخابات زمان باقی مانده، گویا آیت الله رییسی چراغ سبز مهمی را برای حضور در انتخابات دریافت کرده است و شانس حضور ایشان بیش از پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود رییسی و ظریف به انتخابات قطعی شده است؟

ورود رییسی و ظریف به انتخابات قطعی شده است؟