مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 17:452021-05-08اجتماعي

بهره برداری از 3 پروژه هلال احمر گیلان در آینده نزدیک


استاندار گیلان با تأکید بر ضرورت توجه به آموزش های عمومی مقابله با حوادث، گفت: سه پروژه هلال احمر گیلان در آینده نزدیک بهره برداری می شود.

- ، ارسلان زارع عصر شنبه به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر پس از بازدید از بخش امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به آنکه گیلان جز پنج استان حادثه خیز کشور با تعدد و تنوع حوادث مختلف است لذا حفظ آمادگی، امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی لازم برای مقابله با این حوادث ضروری است.

وی با تأکید بر اینکه آموزش های عمومی برای مقابله با حوادث باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: از لحاظ نیروی انسانی آموزش دیده اعم از جوانان، داوطلبان و پرسنل مجموعه هلال احمر و نیز تجهیزات و امکانات، در شرایط مطلوبی قرار داریم البته باید همچنان تقویت شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون اقدامات مثبتی در راستای ایجاد و افتتاح خانه های هلال با هدف استفاده بیشتر از ظرفیت های مردم، دهیاران و شوراهای اسلامی در گیلان انجام شده است، گفت: خوشبختانه از برنامه های پیش بینی شده جلوتر هستیم در میان سایر استان ها رتبه نخست را داریم.

وی با اشاره به حمایت های دولت از پروژه های هلال احمر طی سال گذشته و امسال، اضافه کرد: سه پروژه این مجموعه در آستانه بهره برداری هستند که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 3 پروژه هلال احمر گیلان در آینده نزدیک

بهره برداری از 3 پروژه هلال احمر گیلان در آینده نزدیک