مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 17:252021-05-08سياسي

نمایشگاه مجازی قرآن تا 29 رمضان تمدید شد


معاون اجرایی نمایشگاه مجازی قرآن از تمدید این نمایشگاه خبر داد و گفت: نمایشگاه تا چهارشنبه، 29 رمضان تمدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم که قرار بود تا روز دوشنبه 27 ماه رمضان برگزار شود به مدت دو روز دیگر تمدید شد و تا روز چهارشنبه 22 اردیبشهت برابر 29 ماه رمضان تمدید شد.

مرتضی خدمتکار، معاون اجرایی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن با حضور در برنامه افقمجازی وی ادامه داد: برنامه ریزی و اهتمام ما برگزاری بیست وهشتمین دوره نمایشگاه بود، اما مقدر نشد و برای اینکه به نوعی بتوانیم این نمایشگاه را در فضای مجازی مشابه سازی کنیم و مردم بتوانند در ماه رمضان بهره معنوی را از آن ببرند، نخستین نمایشگاه مجازی را برنامه ریزی کردیم و این رویداد قرآنی را هم اکنون در حال اجرا داریم و مقدماتی که پیش بینی شده بود، طبق زمان بندی پیش می رود.

نمایشگاه از 11 اردیبهشت ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شد و با حضور و مشارکت مجموعه های مردمی و مؤسسات قرآنی این نمایشگاه را جلو می بریم.

وی با بیان اینکه سیاست کلی بر این بوده که بتوانیم بستر مناسبی را برای معرفی شایسته مؤسسات مردمی که در فضای مجازی فعالیت های شایسته ای دارند، فراهم کنیم، اظهار کرد: امیدوار هستیم مردم بتوانند تا پایان نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه مجازی قرآن تا 29 رمضان تمدید شد

نمایشگاه مجازی قرآن تا 29 رمضان تمدید شد