مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 15:552021-05-08پزشكي

میزان ابتلا و فوتی کرونا در قزوین کاهش پیدا کرده است


رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: طی هفته گذشته شاهد کاهش بستری ها و فوتی های ناشی از کرونا در استان بودیم اما باید با تشدید محدودیت ها از افزایش مجدد ابتلا به کرونا جلوگیری کنیم.

- ایسنا/قزوین رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: طی هفته گذشته شاهد کاهش بستری ها و فوتی های ناشی از کرونا در استان بودیم اما باید با تشدید محدودیت ها از افزایش مجدد ابتلا به کرونا جلوگیری کنیم.

پیمان نامدار در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان قزوین که امروز 18 اردیبهشت در استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: از قله موج چهارم کرونا در استان قزوین عبور کردیم اگرچه هنوز تغییر محسوسی در تعداد فوتی های کشور نداشتیم اما امیدواریم که روند قطعی کاهش فوتی ها از هفته آینده به چشم بیاید.

وی افزود: در استان قزوین دو هفته گذشته که در اوج کرونا بودیم تعداد فوتی ها 74 نفر بود، هفته گذشته نیز 71 نفر در استان قزوین بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند که این تعداد در این هفته به 58 نفر رسیده است و امیدواریم که در هفته های آینده با کاهش چشمگیر تعداد فوتی ها روبرو شویم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین اظهار کرد: تعداد بستری های کرونایی نیز در اوج شیوع کرونا به 680 بیمار رسید، همچنین تعداد تست مثبت های استان قزوین در یک هفته به عدد 400 نفر رسیده است اما در این هفته 350 تست مث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان ابتلا و فوتی کرونا در قزوین کاهش پیدا کرده است

میزان ابتلا و فوتی کرونا در قزوین کاهش پیدا کرده است