مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 15:452021-05-08بين الملل

بازداشت 3 سرکرده داعشی در کرکوک/ داعش 2 غیرنظامی عراقی را اعدام کرد


برخی گزارش های امروز (شنبه) حاکی از این هستند که مرکز اطلاعات عراق سه تن از فرماندهان گروه تروریستی داعش را در استان کرکوک واقع در شمال این کشور بازداشت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه الحره، مرکز رسانه امنیتی عراق امروز در بیانیه ای اعلام کرد: تیپ های مرکز اطلاعات و تحقیقات عراق توانستند سه برادر را در استان کرکوک بازداشت کنند که یکی از آنها فعالیت های امنیتی برای دفتر نظامی داعش انجام می داد و پیش از این نیز به عنوان معاون امنیتی منطقه موسوم به داقوق در این تشکل تروریستی فعالیت داشت و در ادامه مامور رسیدگی به امور خانواده های داعشی ها و توزیع اموال میان آن شده بود.

طبق این بیانیه، نفر دومی که بازداشت شده نیز برای دفتر نظامی داعش و به عنوان معاون اداری مناطق جنوب غرب کرکوک کار می کرده و در ادامه مامور انتقال مواد غذایی برای داعشی ها در وادی الشای و توزیع پول میان خانواده های آنها بوده است، برادر سوم نیز در دفتر نظامی داعش در دو منطقه موسوم به داقوق و الدوز فعالیت می کرد.

همچنین در این بیانیه آمده است: عملیات بازداشت این تروریست ها به شکلی پیش دستانه در وادی الشای واقع در استان کرکوک انجام شد و در ادامه نیز تمامی اقدامات قانونی لازم در حق آنها انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 3 سرکرده داعشی در کرکوک/ داعش 2 غیرنظامی عراقی را اعدام کرد

بازداشت 3 سرکرده داعشی در کرکوک/ داعش 2 غیرنظامی عراقی را اعدام کرد