مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 15:402021-05-08ورزشي

کیمیا علیزاده به سهمیه المپیک نرسید


ملی پوش سابق تکواندوی ایران در نیمه نهایی رقابت های گزینشی قاره اروپا شکست خورد و از رسیدن به فینال و کسب سهمیه المپیک بازماند.

- ملی پوش سابق تکواندوی ایران در نیمه نهایی رقابت های گزینشی قاره اروپا شکست خورد و از رسیدن به فینال و کسب سهمیه المپیک بازماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان رقابت های تکواندوی گزینشی المپیک در قاره اروپا، کیمیا علیزاده ملی پوش سابق ایران و دارنده مدال برنز المپیک که در قالب تیم پناهندگان برای کسب سهمیه المپیک عازم این رقابت ها شده است، در دور نخست وزن 57- کیلوگرم، مقابل جوآنا کانها از پرتغال با نتیجه 17 بر صفر به برتری رسید.

وی سپس در دومین مبارزه مقابل ماریا استتیچ از بوسنی و هرزگوین با نتیجه 15 بر 12 به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد اما در این مرحله مقابل فانی تزلی از یونان با نتیجه 3 بر یک شکست خورد و از رسیدن به فینال و کسب سهمیه المپیک بازماند.

راحله آسمانی دیگر تکواندوکار سابق ایران که برای بلژیک مبارزه می کند، در یک چهارم نهایی مقابل سووی میکونن از فنلاند 17 بر 14 شکست خورد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

همچنین در روز نخست این رقابت ها، احسان نقیب زاده، امیرمحمد حسینی، دینا پوریونس و کسرا مهدی پور، 4 تکواندوکار سابق ایران که در قالب تیم پناهندگان به میدان رفتند نیز از دور رقابت ها حذف شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیمیا علیزاده به سهمیه المپیک نرسید

کیمیا علیزاده به سهمیه المپیک نرسید