مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 14:552021-05-08ورزشي

پذیرش مسافر در استان قزوین ممنوع است


در ایام تعطیلات عید فطر کلیه مراکز گردشگری تعطیل است و هیچ خدماتی ارائه نمی کنند همچنین از بعدازظهر روز چهارشنبه 22 اردیبهشت تا روز شنبه  25 اردیبهشت کلیه مراکز اقامتی باید از پذیرش مهمان خودداری کنند.

- ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: در ایام تعطیلات عید فطر کلیه مراکز گردشگری تعطیل است و هیچ خدماتی ارائه نمی کنند همچنین از بعدازظهر روز چهارشنبه 22 اردیبهشت تا روز شنبه  25 اردیبهشت کلیه مراکز اقامتی باید از پذیرش مهمان خودداری کنند.

هدایت الله جمالی پور در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان قزوین که امروز 18 اردیبهشت ماه در محوطه استانداری برگزار شد، تصریح کرد: با توجه به اقدامات خوب صورت گرفته در استان امیدواریم که به سرعت شرایط استان به وضعیت مطلوب برسد؛ رعایت پروتکل های بهداشتی، حفظ فاصله گذاری و اجرای مصوبات ستاد کرونا ازجمله موارد مهمی است که همه باید به آن توجه کنند.

وی افزود: مصوبات ستاد کرونا باید پایش شود تا مشخص گردد چه میزان از مصوبات تاکنون اجرایی شده و چه میزان از مصوبات اجرانشده است و علت اجرایی نشدن آنها باید بررسی شود، عدم اجرای مصوبات جای تأمل دارد و باید در خصوص آن بیندیشیم چراکه عدم اجرای مصوبات خطر جانی برای مردم دارد اگر دستگاهی از مصوبات تعدی کرده باشد حتماً باید با دستگاه برخورد و به کمیته انضباطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش مسافر در استان قزوین ممنوع است

پذیرش مسافر در استان قزوین ممنوع است