مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 14:352021-05-08سياسي

توزیع بیش از 20هزار سبد غذایی بین مددجویان زنجانی


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از توزیع بیش از 20هزار سبد غذایی بین مددجویان زنجانی خبر داد.

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه، با کمک خیران و مراکز نیکوکاری از ابتدای ماه مبارک رمضان 70 هزار پرس غذای گرم در 45 آشپزخانه اطعام مهدوی طبخ و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بینخانواده های نیازمندو تحت حمایت توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ارزش این تعداد غذای گرم توزیع شده در بین خانواده های تحت حمایت و نیازمندان را 16 میلیارد و963 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: پیش بینی شده است تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از 134 هزار پرس غذای گرم در آشپزخانه های اطعام مهدوی طبخ و توزیع شود.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی 3هزار و 535 شهید سرافراز استان زنجان گفت: در اقدامی خداپسندانه و خیر خواهانه در طرح پویش ایران همدل و اطعام مهدوی امسال طبخ غذای گرم به نیابت از شهدای گرانقدر استان انجام می شود.

صفری همچنین از توزیع 20 هزار و 8 سبد غذایی تهیه و با رعایت عزت نفس و کرامت انسانی در بین خانواده های مددجو خبر داد و گفت: ارزش ریالی هر بسته غذایی بین 250 هزار تا 300 هزار تومان است و برای تهیه این تعداد بسته معیشتی تاکنون بیش از 5 میلیارد و 500 میلیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 20هزار سبد غذایی بین مددجویان زنجانی

توزیع بیش از 20هزار سبد غذایی بین مددجویان زنجانی