مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 12:452021-05-08اقتصادي

1300 هکتاراز مجتمع فسندوز میاندوآب به سرمایه گذاران واگذار شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: 1300هکتار از مجتمع فسندوز میاندوآب بعد از گذشت 25 سال رکود، به سرمایه گذاران واگذار شد.

- ، اکبر کرامتی عصر شنبه در جریان بازدید از مجتمع دو هزار هکتاری پرورش آرتمیا در دشت فسندوز میاندوآب اظهار کرد: 1300 هکتار از مجتمع دو هزار هکتاری پرورش آرتمیا در دشت فسندوز میاندوآب آماده واگذاری به متقاضیان سرمایه گذاری در این بخش است.

وی ادامه داد: در حال حاضر بسترهای لازم برای سرمایه گذاری مطمئن در زمینه پرورش، تکثیر و تولید آرتمیا به روش مصنوعی در مجتمع دو هزار هکتاری دشت فسندوز میاندوآب فراهم شده است و از سرمایه گذاران در این زمینه حمایت و استقبال می کنیم.

کرامتی بر اهمیت تولید آرتمیا و ضرورت تأمین نیاز کشور به این محصول ارزشمند تاکید کرد و گفت: 1300 هکتار از این مجتمع آماده واگذاری به متقاضیان سرمایه گذاری در این بخش است و تأمین آب شور مورد نیاز برای پرورش آرتمیا به دلیل نزدیکی این دشت به دریاچه ارومیه دومین منبع آب شور و آرتمیا در دنیا فراهم شده است.

وی با بیان اینکه در هر هکتار از این مجتمع می توان 100 کیلو سیست آرتمیا تولید کرد، افزود: آرتمیا در حال حاضر بهترین منبع تغذیه صنعت پرورش میگو و ماهیان خاویاری به همراه ماهیان زینتی در کشور به شمار می رود و در بخش صنعت پرورش میگو تنها منبع تغذی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1300 هکتاراز مجتمع فسندوز میاندوآب به سرمایه گذاران واگذار شد

1300 هکتاراز مجتمع فسندوز میاندوآب به سرمایه گذاران واگذار شد