مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 12:352021-05-08ورزشي

پست نادری را تغییر دهید/ استقلالی ها فعلا آسیا را فراموش کنند


فرهاد مجیدی در صورت تغییر پست در بازی محمد نادری، هم از او بهتر بازی می گیرد و هم نقطه ضعف تیمش را برطرف می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر این خصوص اظهار داشت: به استقلالی ها توصیه می کنم حتماً عربستان، لیگ قهرمانان آسیا، الهلال، میزبانی و مسائلی از این قبیل را فراموش کنند.

فکر کردن و صحبت کردن در خصوص این موارد تمرکز آبی ها را بر هم می ریزد و این باعث می شود آنها در دو بازی مهمی که در لیگ برتر پیش رو دارند نتایج لازم را نگیرند.

وی افزود: امروز بازی با ذوب آهن و پرسپولیس همان قدر مهم است که بازی با الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اهمیت دارد و لذا مجموعه باشگاه استقلال باید تمرکز کامل شان را روی این بازی بگذارند.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: یکی از نقاط ضعف بزرگ استقلال در ماه های اخیر که در آسیا هم بروز کرد، قلب خط دفاعی و مشخصاً کمبود و یا بهتر است بگویم نبود فاکتور سرعت در قلب خط دفاعی است.

در حالی که در فوتبال مدرن دنیا سرعت لازمه مدافعان میانی است، متاسفانه هیچیک از مدافعان میانی حال حاضر این تیم سرعت لازم را برای بازی در این پست ندارند و این نقطه ضعف را ما در عربستان به وضوح مشاهده کردیم.

صاحب جمعی تصریح کرد: الان که زمان نقل و انتقالات نیست و نمی شود این نقطه ضعف را با جذب بازیکن برطرف کرد، توصیه می کنم فرهاد مجیدی در پست بازی محمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پست نادری را تغییر دهید/ استقلالی ها فعلا آسیا را فراموش کنند

پست نادری را تغییر دهید/ استقلالی ها فعلا آسیا را فراموش کنند