مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 12:152021-05-08اجتماعي

یک شنبه ای آفتابی در مازندران


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: امشب انتظار داریم از میزان ناپایداری آسمان مازندران کاسته شود و روز یک شنبه جو پایداری حاکم شده و افزایش نسبی دما را خواهیم داشت.

- احمد اسدی امروز درباره وضعیت هوای مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته شاهد بارندگی و رعدوبرق پراکنده در آسمان مازندران بودیم به طوری که بیشترین بارش طی 24 ساعت گذشته تا صبح امروز از تمل رامسر 30، شورای سوادکوه20، شنگول ده آمل 18، رینه 14، آلاشت و رامسر 13، زیرآب 12 میلی متر بوده است.

وی افزود: از لحاظ دمایی بیشینه دمای هوا طی 24 ساعت گذشته مربوط به بندرامیراباد و کیاسر با 23 درجه و کمینه دمای هوا مربوط به رینه، بلده و آلاشت با هفت درجه سانتی گراد بوده است.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران اضافه کرد:دمای هوای ساری طی روز گذشته در گرم ترین ساعت 20 درجه و در خنک ترین ساعت 16 درجه سانتی گراد بوده است.

اسدی با بیان اینکه امروز کماکان بارش ها را همراه با وزش باد و احتمال رعدوبرق را در استان خواهیم داشت، تصریح کرد: امشب انتظار داریم از میزان ناپایداری آسمان مازندران کاسته شود و روز یک شنبه جو پایداری حاکم شده و افزایش نسبی دما را خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک شنبه ای آفتابی در مازندران

یک شنبه ای آفتابی در مازندران