مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 11:552021-05-08سياسي

از افتتاح 20 خانه هلال تا راه اندازی پایگاه کوهستانی بند دره


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از برگزاری 35 عنوان برنامه به مناسبت هفته هلال احمر در استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از برگزاری 35 عنوان برنامه به مناسبت هفته هلال احمر در استان خبر داد.

محمدرضا رضایی، امروز شنبه 18 اردیبهشت در نشست خبری با اصحاب رسانه، شعار هفته صلیب سرخ و هلال احمر را یک قرن خدمات داوطلبانه، مقایسه نشدنی بیان کرد و افزود: امیدواریم در آستانه صدمین سالگرد تأسیس جمعیت هلال احمر بتوانیم همچون گذشته با خدمات قابل توجه و مثال زدنی امدادگران، اعضا و داوطلبان خدمات مطلوبی ارائه دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه چهار حوزه تخصصی جوانان، داوطلبان، امداد و آموزش در جمعیت هلال احمر استان فعالیت دارند، افزود: جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با 11 شعبه در سطح استان و 100 خانه هلال همواره خدمات مطلوبی را به مردم استان ارائه می دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر 24 پایگاه امداد جاده ای در سطح استان فعالیت دارند، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال برنامه های هفته هلال احمر با محدودیت های خاص برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در مجموع 35 عنوان برنامه در این هفته در سطح استان برگزار می شود، اظهار کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه، دید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از افتتاح 20 خانه هلال تا راه اندازی پایگاه کوهستانی بند دره

از افتتاح 20 خانه هلال تا راه اندازی پایگاه کوهستانی بند دره