مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 11:352021-05-08سياسي

راهکارهای حزبی برای بهبود شرایط اقتصادی در دولت آینده


دولت آینده خود را متعهد می داند تا با حل و رفع مسائل موجود و در رأس آنها تحریم های ظالمانه آمریکا با پیگیری برنامه های اقتصادی و زیربنایی کشور را در مسیر ظرفیت سازی های جدید و تحولات مولد قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید اسماعیلی، رییس کمیسیون اقتصادی حزب اتحاد ملت در خصوص برنامه های اقتصادی حزب برای اداره دولت اظهار کرد: اقتصاد و امور زیربنایی لازمه دستیابی به توسعه پایدار و متوازن، عادلانه و مشارکت محور، استقرار و تثبیت سازوکارهای ملی و اجتماعی برای نیل به اقتصاد ملی، پویا، مولد، دانایی محور و متعامل با چرخه های جهانی اقتصادی است، اقتصادی که درون زا و برون نگر است، عبور از وضعیت بحرانی فعلی پیش نیاز ورود به مرحله اقتصاد شکوفا و مولد است.

وی ادامه داد: دولت آینده خود را متعهد می داند تا با حل و رفع مسائل موجود و در رأس آنها تحریم های ظالمانه آمریکا با پیگیری برنامه های اقتصادی و زیربنایی کشور را در مسیر ظرفیت سازی های جدید و تحولات مولد قرار دهد.

این فعال سیاسی افزود: رشد اقتصادی کشور در چهار ساله آتی می تواند با عنایت به پتانسیل های درونی اقتصاد، ظرفیت های خالی و ساماندهی روابط خارجی، تجهیز منابع و امکانات داخلی و هماهنگی و مدیریت مناسب رشد اقتصادی کشور را افزایش و به سطح قابل قبول و قابل توجهی برساند تا در سایه این ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای حزبی برای بهبود شرایط اقتصادی در دولت آینده

راهکارهای حزبی برای بهبود شرایط اقتصادی در دولت آینده