مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 10:502021-05-08سياسي

بسیج در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اقدامات موثری انجام داد


بسیج در بحث مبارزه با ویروس کرونا نقش بسیار مهمی در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی ایفا کرد و به کمک کادر بهداشت و درمان آمدند و با کمک عوامل دیگر توانستند تا حد زیادی جلوی انتشار و ابتلای بیشتر را بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان در حاشیه بازدید از روند کمک های مومنانه در قرارگاه شهید سلیمانی اظهار کرد: از زحمات بسیج و سپاه در تمام ابعاد حکومتی، ملی و کشور تشکر میکنم.

دوستان بسیجی خواه در دفاع از تمامیت ارضی کشور و خواه در دفاع از تمامیت و اقتداربا کمک آموزش و پرورش تهیه شده و برای کمک به نیازمندان توزیع میشود گرچه در ماه رمضان هم این کار انجام شد و ادامه دارد.

  وی بیان کرد: از کمکهای مومنانه خوبی که سپاه و بسیج انجام دادند تشکر می کنم و از همراهی که در مدیریت کرونا دارند تقدیر و تشکر می نمایم.

مجموعه این اقدامات باعث شد که ما از دوران سخت گذر کنیم چون ویروس انگلیسی از خوزستان شروع شد و دردسر زیادی ایجاد کرد و ما به اوج رسیده بودیم و هم اکنون خوشبختانه به دنبال تلاش همگان از جمله بسیج در حال طی شدن سیر نزولی بیماری هستیم و امیدواریم این ویروس را بیش از پیش کنترل نماییم.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اقدامات موثری انجام داد

بسیج در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اقدامات موثری انجام داد