مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-05-08ورزشي

مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال زنجان شاید وقتی دیگر!/ این بار فدراسیون نیامد


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: به علت شرایط کرونایی استان، نماینده فدراسیون حاضر به حضور در زنجان نشد.

- علی خلیلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: قرار بود، مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال استان 18 اردیبهشت ماه برگزار شود، که به علت عدم حضور نماینده فدراسیون برگزار نشد.

وی با اشاره به اینکه طبق هماهنگی قرار بود، مجمع در ایجرود برگزار شود، اضافه کرد: مجوزهای لازم از ستاد کرونای استان هم برای برگزاری مجمع اخذ شده بود، اما فدراسیون حاضر به حضور نشد و دوباره مجمع لغو شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه فعلا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی مشخص نیست، تصریح کرد: منتظر عادی شدن شرایط کرونایی هستیم تا زمان بعدی مشخص شود.

خلیلی با اشاره به اینکه به تعویق افتادن برگزاری مجمع به ضرر فوتبال استان است، اضافه کرد: قطعا تعیین تکلیف هیأت در فعالیت های فوتبال استان تاثیرگذار خواهد بود.

وی تصریح کرد: امیدواریم هرچه زودتر شرایط استان به حالت عادی برگردد تا بتوانیم مجمع انتخاباتی را برگزار کنیم، چرا که به وجود آمدن این شرایط اصلا به نفع فوتبال استان نیست.

گفتنی است، ریاست کنونی هیأت به عهده فریدون اصفهانیان است، شخصی که سه دوره متوالی ریاست هیأت را به عهده داشته است و این بار در جمع کاندیداهای ریاست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال زنجان شاید وقتی دیگر!/ این بار فدراسیون نیامد

مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال زنجان شاید وقتی دیگر!/ این بار فدراسیون نیامد