مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-05-08اقتصادي

ارزانی ها هنوز برای مردم گران است/جای خالی نظارت و جولان سودجویان


پس از ماه ها گرانی و کمبود کالاهای اساسی امروز چهره بازار یزد مدعی ارزانی و فراوانی است و این در حالی است که گزارش میدانی خبرنگار فارس از کاهش قدرت خرید و نبود تعادل قیمت های کم شده با جیب بسیاری از مردم خبر می دهد.

-  علی افشارپور در این باره طی گفت وگوی تلفنی به خبرنگار فارس از یزد، با بیان این که فراوانی دام در استان های همجوار و صادرات گوشت قرمز به استان یزد باعث کاهش قیمت هر کیلو گوشت تا 125 هزار تومان شده است، اظهار کرد: در حال حاضر هر کیلو گرم مرغ نیز در بازار یزد با قیمت 24 هزار و 900 تومان به فروش می رسد.

معاونت امور بازرگانی سازمان صمت در رابطه با دیگر کالاها موجود در بازار یزد افزود: در مرحله اول تظیم بازار ماه رمضان 500 تن برنج هندی، 400 تن شکر و 37 تن گوشت  گوساله منجمد، در بازار توزیع شد و از اواسط ماه رمضان نیز دومین مرحله این تامین بازار در قالب توزیع 1000 تن شکر با قیمت مصوب هفت هزار و 800 تومان و  600 تن  برنج هندی با قیمت هرکیلوگرم 18 هزار و 500 تومان در استان یزد انجام شده است.

از دیگر کالاهای مورد نیاز سفره مردم، میوه و تره بار است که حسین مشرف در این باره اظهار کرد: فراوانی میوه و تره بار به دلیل ورود به فصل تابستان و از طرفی کاهش چشمگیر صادرات تا حد زیادی قیمت میوه و تره بار را کاهش داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزانی ها هنوز برای مردم گران است/جای خالی نظارت و جولان سودجویان

ارزانی ها هنوز برای مردم گران است/جای خالی نظارت و جولان سودجویان