مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 10:152021-05-08فرهنگي

نمایش آثار هنرمندان برجسته معاصر در نگارخانه نمایشگاه مجازی قرآن+عکس


بخش نگار خانه نمایشگاه مجازی قرآن کریم با ارائه آثار هنرمندان کشورمان در رشته های مختلف پذیرای علاقه مندان به قرآن کریم در ماه مبارک رمضان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس بخش نگار خانه نمایشگاه مجازی قرآن کریم با ارائه آثار هنرمندان کشورمان در رشته های مختلف پذیرای علاقه مندان به قرآن کریم در ماه مبارک رمضان است.

این بخش همه ساله در نمایشگاه فیزیکی قرآن با عنوان بخش هنری نمایشگاه برگزار می شد که امسال در بستر فضای مجازی با عنوان نگارخانه پذیرای علاقه مندان است.

تابلو خورشید مشرق اثر هادی فقیهی این بخش یکی از زیرمجموعه های قسمت محتوایی نمایشگاه مجازی قرآن است که علاقه مندان می توانند با مراجعه به سامانه نمایشگاه به نشانی و انتخاب گزینه خدمات محتوایی با کلیک بر روی گزینه نگارخانه از آن بازدید کنند.

نگارخانه نمایشگاه قرآن کریم در رشته های هنری مانند نگارگری، تذهیب، گل و مرغ، نقاشی خط، نقاشی، عکس، پوستر و خوشنویسی برپا شده که آثار ارائه شده در هر کدام از این رشته های هنری در صفحه ای مجزا به نمایش در آمده است.

آیه شریفه الم یعلم اثر احمد عبدالرضایی یکی از خدمات نگارخانه نمایشگاه قرآن امکان جستجوی آثار بر اساس نام، رشته هنری و یا تاریخ تولید اثر است که به این صورت امکان دسترسی به آثار هم راحت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش آثار هنرمندان برجسته معاصر در نگارخانه نمایشگاه مجازی قرآن+عکس

نمایش آثار هنرمندان برجسته معاصر در نگارخانه نمایشگاه مجازی قرآن+عکس