مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-05-08حوادث

فعالیت صنوف گروه های شغلی یک و دو از امروز در تهران


معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اعلام کرد که از روز شنبه فعالیت گروه های شغلی یک و دو در تهران بلامانع و فعالیت گروه های شغلی سه و چهار همچنان ممنوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ نادر مرادی در تشریح آخرین وضعیت اجرای محدودیت های کرونایی برای صنوف در پایتخت گفت: برابر با مصوبه علام شده از سوی ستاد مبارزه با کرونا، گروه های شغلی یک و دو می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت شغلی خود را از امروز شنبه 18 اردیبهشت ماه آغاز کنند.

وی با تاکید بر اینکه همچنان فعالیت شغلی گروه های شغلی 3 و 4 همچنان ممنوع است، افزود: این گروها همچون هفته های گذشته تعطیلند و به هیچ وجه مجاز به فعالیت نیستند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران ابراز داشت: بازار بزرگ تهران و پاساژ ها از امروز مجاز به فعالیت شغلی خواهند بود و تعطیلی صنوف گروه های 3و4 تا روز جمعه 28 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

مرادی در پایان با اشاره به اینکه در صورت تخلف واحدهای صنفی، طبق دستور قضایی واحد صنفی متخلف به مدت سه هفته پلمب خواهد شد، افزود: همراهی کلیه شهروندان در رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، در گسترس این ویروس جلوگیری خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت صنوف گروه های شغلی یک و دو از امروز در تهران

فعالیت صنوف گروه های شغلی یک و دو از امروز در تهران