مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 09:302021-05-08سياسي

روحیه سلحشوری مردم موجب مصونیت نظام در مقابل تهدیدات است


جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: تا زمانی که روحیه سلحشوری و دفاع از آرمان های انقلاب در ملت ایران وجود داشته باشد، دشمن هیچ گاه نمی تواند آسیبی به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کند.

- ، امیر دریادار حمزه علی کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در دیدار با خانواده ها شهیدان علی کهوری نژاد و جمشید مرشدی از شهدای وظیفه نیروی دریایی ارتش در بندرعباس با بیان اینکه دیدار با خانواده های شهدا یک وظیفه ملی است و این دیدارها یک تجدید خاطره با دوران دفاع مقدس است، گفت: مردم ایران اسلامی یاد و خاطره و رشادت های شهدا را هیچ گاه فراموش نخواهند کرد.

وی افزود: تا زمانی که این روحیه سلحشوری در دفاع از آرمان های انقلاب در ملت ایران وجود داشته باشد، دشمن هیچ گاه نمی تواند آسیبی به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه دیدار با خانواده های شهدا، باعث افزایش و تقویت روحیه خدمتگزاری در جامعه می شود، تاکید کرد: عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون فداکاری شهدا و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس و صبر و استقامت خانواده معزز شهداست.

دریادار کاویانی گفت : فرهنگ ایثار، شهادت، مجاهدت و حماسه در ایران اسلامی باید همیشه زنده بماند، زیرا عزت و اقتدار کشورمان به خاطر ایثار و شهادت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه سلحشوری مردم موجب مصونیت نظام در مقابل تهدیدات است

روحیه سلحشوری مردم موجب مصونیت نظام در مقابل تهدیدات است