مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-05-08بين الملل

چرا عربستان، اسد را دوباره کنار خود می خواهد


در بحبوحه اخباری از تجدید بالقوه روابط حسنه عربستان-ایران، گزارش هایی مبنی بر حضور یک هیات اطلاعاتی سعودی در دمشق توجهات زیادی را به خود جلب کرده است.

- "در بحبوحه اخباری از تجدید بالقوه روابط حسنه عربستان-ایران، گزارش هایی مبنی بر حضور یک هیات اطلاعاتی سعودی در دمشق توجهات زیادی را به خود جلب کرده است.

گزارش اختصاصی رای الیوم درباره ملاقات رییس اطلاعات عربستان با بشار اسد، رییس جمهوری روسیه سوالاتی را درباره زمانبندی این اقدام مطرح کرده است.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میدل ایست آی در گزارشی آورده است: چنین دیدارهای امنیتی محرمانه ای معمولا رسماً اعلام نشده و گزارش های رسانه ای آن هم تایید نمی شوند اما در این مورد، سفیر سوریه در لبنان بیانیه مثبتی در مورد این موضوع صادر کرد؛ موضوعی که بیشتر مقامات سوریه از زمان قطع روابط دیپلماتیک دوجانبه در آغاز جنگ سوریه از آن اجتناب کرده اند.

در شرایطی که دولت بایدن در آمریکا تلاش دارد تا سیاست خاورمیانه ای غیرمعمول ترامپ را دوباره ارزیابی کند، سعودی ها شرطبندی های خودشان را میکنند و نسبت به آینده منافع واشنگتن در ریاض اطمینان ندارند.

تازه ترین اقدام سعودی ها همچنین پس از آن صورت میگیرد که امارات متحده و بحرین در سال های اخیر به نظام اسد علنا بها داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا عربستان، اسد را دوباره کنار خود می خواهد

چرا عربستان، اسد را دوباره کنار خود می خواهد