مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-05-08سياسي

فرضیه سرقت فایل ظریف منتفی است/ یک پروژه انتخاباتی کلید زده اند


رییس کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه افشای فایل صوتی ظریف را سرقت نمی دانم، گفت: این اقدام یک پروژه سیاسی و انتخاباتی بوده که از قبل طراحی شده و با اهداف خاص انجام شده است.

- حجت الاسلام مجتبی ذوالنور رییس کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به انتشار فایل صوتی ظریف گفت: اینکه دولت بگوید سرقت ناجوانمردانه در انتشار فایل صوتی ظریف رخ داده کافی نیست، باید دست هایی که در حفظ اطلاعات محرمانه تقصیر و قصور داشته اند افشا شود.

نماینده مردم قم با اشاره به برخی اظهارات مسئولان مبنی بر اینکه سرویس های جاسوسی اسراییل و عربستان در افشای این فایل نقش داشته اند، گفت: باید مشخص شود این افراد در دست و پای آقایان و عمق مرکز استراتژیک چه می کردند.

وقتی بحث نفوذ مطرح می شود همین آقایان رگ گردن هایشان بیرون می زند و انکار می کنند.

ذوالنور تاکید کرد: اگر افشای این فایل از طریق سرقت بوده است کار جاسوس و نفوذی است که اقدامی فردی نبوده و ارتباطات شبکه ای وجود داشته آقایان باید پاسخ دهند برای جلوگیری از نفوذ چه کرده اند.

افشای فایل صوتی ظریف، سرقت نیست/یک پروژه سیاسی کلید زده شده است وی با بیان اینکه بنده افشای فایل صوتی ظریف را سرقت نمی دانم، گفت: این اقدام یک پروژه سیاسی و انتخاباتی بوده که از قبل طراحی شده و با اهداف خاص انجام شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرضیه سرقت فایل ظریف منتفی است/ یک پروژه انتخاباتی کلید زده اند

فرضیه سرقت فایل ظریف منتفی است/ یک پروژه انتخاباتی کلید زده اند