مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 09:202021-05-08اقتصادي

حمایت بنیاد برکت از طرح های گردشگری و صنایع دستی ایلام


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: بنیاد برکت از طرح های گردشگری و کارگاه های صنایع دستی استان حمایت می کند.

- عبدالمالک شنبه زاده ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: استان ایلام دارای ظرفیت های بسیاری در امر گردشگری و صنایع دستی است که افراد زیادی در این راستا همکاری می کنند و استفاده بهینه از این ظرفیت ها در استان نیازمند مشوق های لازم است تا بتواند با ایجاد اشتغال، بهبود وضعیت معیشتی، جذب سرمایه های بخش خصوصی خارجی را برای ایلام در پی داشته باشد.

وی از انعقاد تفاهم نامه فی مابین اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری بابنیاد برکت در آینده نزدیک خبر داد و افزود: با توجه به اینکه فعالیت ویژه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تمرکز بر محرومیت زدایی است با انعقاد این تفاهم نامه می توان با حمایت از فعالیت های اقتصادی، حوزه صنعتی و.

در راستای سرمایه گذاری های کلان در استان همکاری های ویژه ای توسط بنیاد برکت انجام شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تصریح کرد: از مزایای این تفاهم نامه برای حمایت از طرح های گردشگری و صنایع دستی استان می توان به پرداخت تسهیلات، یک سهم از سوی این اداره کل، یک سهم بنیاد برکت و سهم دیگر از سوی بانک های عامل برای توسعه و رونق این طرح ها و اشتغال زایی پایدار، اشار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بنیاد برکت از طرح های گردشگری و صنایع دستی ایلام

حمایت بنیاد برکت از طرح های گردشگری و صنایع دستی ایلام