مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 09:202021-05-08اقتصادي

اعلام آمادگی اتاق تعاون برای خرید واکسن کرونا


رییس اتاق تعاون ایران با اشاره به تجربه موفق و ظرفیت بالای بخش تعاون در تامین کالاهای اساسی از مذاکره با مسئولان بهداشتی و درمانی کشور در خصوص تامین و خرید واکسن کرونا خبر داد.

- رییس اتاق تعاون ایران با اشاره به تجربه موفق و ظرفیت بالای بخش تعاون در تامین کالاهای اساسی از مذاکره با مسئولان بهداشتی و درمانی کشور در خصوص تامین و خرید واکسن کرونا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی هفته های اخیر بسیاری از فعالان کارگری و تعاونی بر لزوم واردات واکسن توسط بخش خصوصی و اولویت واکسیناسیون گروههای شغلی ضروری و مرتبط با مردم تاکید کردند؛ این در حالی است که تلاشهای متخصصین داخلی برای ساخت و تولید انبوه واکسن کرونا و ورود هرچه سریع تر آن به چرخه توزیع همچنان با جدیت در جریان است.

رییس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران با اشاره به کارگران مشاغل ضروری که ناچارند در شرایط کرونا سرکار حاضر شوند، می گوید: واکسن در شرایط حاضر یک موضوع مهم حیات بشری است و همانطور که کارفرما سرمایه اش را برای تولید به کار می گیرد، کارگر هم سرمایه وجودی و سلامتی خود را در اختیار کارفرما قرار می دهد، بنابر این برای حفظ سلامت جامعه باید واکسن تزریق کنیم.

به گفته وی، هر کارگری که به کرونا مبتلا شود، هزینه های سنگینی به تولید کشور و سازمان تامین اجتماعی وارد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی اتاق تعاون برای خرید واکسن کرونا

اعلام آمادگی اتاق تعاون برای خرید واکسن کرونا