مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 09:102021-05-08فرهنگي

دوبلور «مرد شش میلیون دلاری» کیست؟


«زندگی نظامی» به تهیه کنندگی و کارگردانی ابوالفضل توکلی پرتره ای از ناصر نظامی صداپیشه پرسابقه ایرانی یکشنبه 19 اردیبهشت ساعت 21 از شبکه مستند پخش می شود.

- زندگی نظامی به تهیه کنندگی و کارگردانی ابوالفضل توکلی پرتره ای از ناصر نظامی صداپیشه پرسابقه ایرانی یکشنبه 19 اردیبهشت ساعت 21 از شبکه مستند پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، زندگی نظامی تازه ترین مستند از مجموعه مستندهای دوبله و صداست که در شبکه مستند سیما تهیه و تولید می شوند.

توکلی درباره این مستند گفت: آبان ماه سال 98 پس از گفت و گویی که با آقای نظامی در دفتر شبکه داشتم، فیلمبرداری زندگی نظامی کلید زده شد، با گذشت چند روز از فیلمبرداری در منزل استاد و استودیو، متاسفانه ایشان دچار عارضه قلبی شده و برای ادامه درمان راهی کانادا شدند.

وی افزود: قرار بر این بود که بعد از بازگشت ایشان فیلمبرداری در محل تولدشان ادامه یابد که شوربختانه ویروس کرونا مانع ادامه کار شد و در نهایت همین فیلم که البته از نظر من فیلم کاملی هم هست تدوین و برای پخش تحویل شبکه مستند شد.

توکلی گفت: استاد نظامی علیرغم اینکه گوینده تیپ های جدی است، انسان بسیار مهربان و رئوف هستند و به جوانان و حضور آنها در حرفه دوبله اهمیت می دهند، در جریان تولید فیلم نهایت همکاری را با ما داشتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوبلور «مرد شش میلیون دلاری» کیست؟

دوبلور «مرد شش میلیون دلاری» کیست؟