مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-05-08اجتماعي

محدودیت تردد محورهای گنجنامه و بلوار ارم برداشته شد


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از برداشته شدن محدودیت تردد مسیرهای گنجنامه و بلوار ارم در شهر همدان خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از برداشته شدن محدودیت تردد مسیرهای گنجنامه و بلوار ارم در شهر همدان خبر داد.

سرهنگ فرخ جمالی در گفت وگو با ایسنا، ادامه داد: با توجه به نارنجی شدن همدان و شرایط کرونایی جدید از امروز -شنبه 18 فروردین ماه- ممنوعیت تردد در محورهای تفریحی گنجنامه و بلوار ارم وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در روزهای اخیر تردد بین شهرستان های همدان افزایش یافته است، اظهار کرد: با توجه به نارنجی بودن همدان ورود خودروهای شهرهای قرمز کرونایی به شهر ممنوع بوده و جریمه خواهند شد.

جمالی با اشاره به اینکه بیش از 1000 خودروی دارای پلاک تهران در همدان وجود دارد، خاطرنشان کرد: مالکان این خودروها در همدان ساکن هستند و به دلایل مختلف خودروهایشان دارای پلاک بومی نیست.

وی با اشاره به اینکه طبق روال قبل ممنوعیت شبانه انجام می شود، افزود: طی سه روز گذشته تردد درون شهری در ساعات عصر نسبت به قبل بیشتر شده است و شاهد افزایش ترافیک در شهر هستیم.

رییس پلیس راهور شهرستان همدان در پایان با بیان اینکه در حال حاضر طرح برخورد با پلاک های مخدوش و ناخوانای موتورسوارها در شهر اجرا می شود، گفت: اگر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت تردد محورهای گنجنامه و بلوار ارم برداشته شد

محدودیت تردد محورهای گنجنامه و بلوار ارم برداشته شد