مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-05-08اجتماعي

قاسم آهنین جان، سرطان یا آلزایمر؟


«درباره زندگی و مرگ قاسم آهنین جان در 62 سالگی چه می توان گفت گویاتر از سخن خود او درباره کتابش و در مصاحبه ای که تیتر همان گفت وگو هم شد: «مرگ، - درباره زندگی و مرگ قاسم آهنین جان در 62 سالگی چه می توان گفت گویاتر از سخن خود او درباره کتابش و در مصاحبه ای که تیتر همان گفت وگو هم شد: مرگ، فصل مشترک چهره هاست.

.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد خدیر در یادداشتی در عصر ایران نوشت: درگذشت قاسم آهنین جان، نویسنده و شاعر خوزستانی، از خبرهای تأسف بار این روزهاست.

او البته متولد اردبیل بود اما چون در اهواز بزرگ شد و بالید و بستر رشد و شکوفایی او هم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهواز بود، به خوزستان نسبت داده می شد و خود نیز چنین می خواست.

آشنایی من با قاسم آهنین جان اما متأخر است و در حد نام او و کتاب های او که پیش تر در مجله تجربه معرفی می شد و شاید اگر مسئولیتی در این ماهنامه نداشتم بیش از آن درباره او نمی دانستم.

(مسئولیت هم از جنس نمایندگی از جانب مدیرمسئول و نه دغدغه های تحریری مثل رسانه های دیگر).

دو اتفاق اما سبب شد تا این نوشته را بنویسم: اولی انتشار ویدئویی در شبکه های اجتماعی بلافاصله پس از اعلام خبر درگذشت او و در این دو سه روز تا نشان دهد انگار از بیمارستان اخراج شده؛ خاصه این که شنیده بودیم وضعیت مالی مناسبی هم نداشته و پس از سیل خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاسم آهنین جان، سرطان یا آلزایمر؟

قاسم آهنین جان، سرطان یا آلزایمر؟