مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 09:002021-05-08اقتصادي

آیا با کاهش نرخ ارز کالاهای مصرفی ارزان می شود؟


عضو هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با بیان اینکه آستانه کاهش نرخ ارز جایی است که به صادرات آسیب نزند، گفت که کاهش نرخ ارز در قیمت کالاهای موجود در بازار تاثیر چندانی نخواهد داشت و تاثیر آن مربوط به زمانی است که کالاهای جدید با نرخ ارز و مواد .

- عضو هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با بیان اینکه آستانه کاهش نرخ ارز جایی است که به صادرات آسیب نزند، گفت که کاهش نرخ ارز در قیمت کالاهای موجود در بازار تاثیر چندانی نخواهد داشت و تاثیر آن مربوط به زمانی است که کالاهای جدید با نرخ ارز و مواد اولیه ارزان تر تولید شده باشند.

  آرمان خالقی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه کاهش نرخ ارز و با ارزش شدن پول ملی معمولا خبر خوبی است، اظهار کرد: با توجه به سقوط سنگین ارزش پول ملی در سال های اخیر، حالا به دنبال این هستیم که بخشی از آنچه از دست رفته را پس بگیریم.

بنابراین کاهش نرخ ارز خبر خوشحال کننده است اما در حال حاضر در شرایط بی ثباتی بازار قرار داریم و با وجود شروع یک روند کاهشی، همچنان نرخ ارز در میان مدت قابل پیش بینی نیست.

وی افزود: اگر عدد تعادلی نرخ ارز مشخص شود، تصمیم گیری برای مدیران اقتصادی کشور در بخش خصوصی و فعالان صنعتی و معدنی راحت تر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا با کاهش نرخ ارز کالاهای مصرفی ارزان می شود؟

آیا با کاهش نرخ ارز کالاهای مصرفی ارزان می شود؟