مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-05-08حوادث

آتش سوزی و انفجار در شرکت تولیدکننده مواد شوینده در قزوین


مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین با اشاره به اینکه ساعاتی پیش انفجار مهیبی در شرکت تولیدکننده مواد شوینده در استان قزوین رخ داد، گفت: نیروهای آتش نشان از چند جبهه در حال مهار شعله های آتش این شرکت هستند و می توانم بگویم خطر رفع شده است.

- قدرت الله مهدیخانی در گفت وگو با ایسنابا اشاره به آتش سوزی که پیش از ظهر امروز امروز 18 اردیبهشت 1400 در شرکت تولیدکننده مواد شوینده اتفاق افتاده است، گفت: پس از اطلاع از این حادثه و میزان حریق در این شرکت نیروهای آتش نشانی شهرک لیا، الوند، شهرستان البرز، بویین زهرا،محمدیه و قزوین به محل این حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: یکی از سوله های شرکت کاملاً از بین رفته است و در حال حاضر نیروهای متخصص آتش نشانی با بررسی شرکت های هم جوار و میزان وجود مواد شیمیایی در حال کنترل و اطفاء حریق هستند، ضمن اینکه شرکت های همجوار نیز تخلیه شده است.

مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین با اشاره به اینکه خوشبختانه این حادثه تا کنون تلفاتی نداشته، تصریح کرد: تا این لحظه اطلاعات دقیقی در خصوص میزان خسارات وارده وجود ندارد و تحقیق در این خصوص چند روز طول می کشد، نگرانی اصلی سرایت آتش به شرکت های همجوار بود که با تلاش نیروهای آتش نشانی، شعله های آتش از چند جبهه مهار شد و می توانم بگویم اوضاع تحت کنترل بوده و خطر برطرف ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی و انفجار در شرکت تولیدکننده مواد شوینده در قزوین

آتش سوزی و انفجار در شرکت تولیدکننده مواد شوینده در قزوین