مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-05-08سياسي

هیأت مدیره شرکت سهام عدالت اصفهان امروز انتخاب می شوند


انتخابات هیأت مدیره شرکت سهام عدالت استان اصفهان که بیش از یک میلیون نفر از اهالی استان سهام دار آن هستند در حالی امروز قرار است برگزار شود که تعداد زیادی از سهام داران از نحوه شرکت در مجمع و سوابق نامزدها اطلاعات کافی ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان اصفهان فرآیند آزاد سازی سهام عدالت پس از سالها انتظار ازاردیبهشت ماه سال 99 با موافقت مقام معظم رهبری آغاز شد و سهامداران می توانستند که روش مستقیم و یا غیر مستقیم (از طریق شرکت های سهام عدالت استانی) را برای مدیریت سهام خود انتخاب کنند.

در استان اصفهان تعداد سهامداران سهام عدالت مجموعا 2 میلیون و661 هزار و 831 نفر است که 32 درصد شامل 854 هزار و 903 نفر مدیریت مستقیم و 68 درصد شامل یک میلیون و 806 هزارو928 نفر مدیریت غیر مستقیم را انتخاب کردند.

    شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان اصفهان که سهام دار آن کسانی بودند که شیوه غیر مستقیم را در استان انتخاب کرده بودند از 10 آذر 99 در بازار دوم بورس با نماد وسصفا قابل معامله شد و افراد می توانستند تا 60 درصد از ارزش سهام عدالت خود را به فروش برسانند.

اما نداشتن حامی حقوقی و سهام دار عمده ای که بتواند به سهم کمک کند در کنار مشکل مدیریتی باعث شده تا این نماد وضع مناسبی را تجربه نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت مدیره شرکت سهام عدالت اصفهان امروز انتخاب می شوند

هیأت مدیره شرکت سهام عدالت اصفهان امروز انتخاب می شوند