مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-08اجتماعي

مطالبات معارضان محلی و کشاورزان محدوده طرح کنارگذر شهر ایوان در حال پرداخت است


مدیرکل راه و شهر سازی استان ایلام در بازدید از مراحل احداث کنارگذر شهر ایوان با اشاره به آمادگی جهت رفع مطالبات معارضین محلی بر تسریع اجرای این طرح تأکید کرد.

- عبدالله بهادری در بازدید از مراحل احداث کنارگذر ایوان اظهار کرد: با تمهیدات قانونی که با همکاری دستگاه قضا و اداره کل ثبت اسناد استان در نظر گرفته شده است، مطالبات معارضان محلی و کشاورزان محدوده طرح کنارگذر شهر ایوان در حال پرداخت است و عملیات اجرایی پروژه تسریع خواهد شد .

وی خاطر نشان کرد: طرح کنارگذر ایوان به طول 9 کیلومتر با پیشرفت فیزیکی 20 درصد در حال اجرا است که برای اجرای این طرح 2 دستگاه پل بزرگ و37 پل بتونی متوسط احداث خواهد شد و این طرح 400هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری و خاکریزی خواهد داشت.

بهادری هدف از اجرای این پروژه را تسهیل تردد و کاهش ترافیک داخل شهر ایوان با توجه به اهمیت محور کرمانشاه-ایوان- ایلام- مهران به عنوان محور موازی کرمانشاه- حمیل- ایلام عنوان و تصریح کرد: مراودات تجاری و مذهبی با کشور عراق مخصوصاً در ایام اربعین محورهای منتهی به شهر مرزی مهران در استان ایلام را در موقعیت ویژه ای قرار داده است که می طلبد مسیرهای جاده ای استان به لحاظ کیفی و ایمنی توسعه یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات معارضان محلی و کشاورزان محدوده طرح کنارگذر شهر ایوان در حال پرداخت است

مطالبات معارضان محلی و کشاورزان محدوده طرح کنارگذر شهر ایوان در حال پرداخت است