مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 08:202021-05-08ورزشي

هدف کسب سهمیه تیمی ریکرو برای المپیک است


ملی پوش اصفهانی ریکرو تیراندازی باکمان گفت: تلاش می کنیم در مسابقات جام جهانی فرانسه بتوانیم با کسب سهمیه تیمی 3 نفره و با توجه به سهیمه انفرادی که قبلا به دست آوردیم با آمادگی راهی المپیک توکیو شویم.

- ایسنا/اصفهان ملی پوش اصفهانی ریکرو تیراندازی باکمان گفت: تلاش می کنیم در مسابقات جام جهانی فرانسه بتوانیم با کسب سهمیه تیمی 3 نفره و با توجه به سهیمه انفرادی که قبلا به دست آوردیم با آمادگی راهی المپیک توکیو شویم.

امین پیرعلی در گفت و گو با ایسنا در خصوص وضعیت خود به منظور شرکت در مسابقات کاپ جهانی سوییس، اظهار کرد: تمرینات خوب و با کیفیتی را پشت سرگذاشتیم و وضعیت خوبی داریم، تلاش همه ارائه بهترین عملکرد در مسابقه سوییس و بعد از آن شرکت در جام جهانی فرانسه است، چراکه تمرکز ما کسب سهمیه تیمی رشته ریکرو است.

وی افزود: بر اساس برنامه شرکت در کاپ جهانی سوییس، قرار است بیست و پنجم اردیبهشت عازم این کشور شویم.

مرحله اول مسابقات کاپ جهانی در کشور گواتمالا برگزار شد که با حضور در این مسابقات، برای شرکت در رقابت های فرانسه آماده شدیم.

ملی پوش اصفهانی ریکرو تیراندازی باکمان در خصوص وضعیت سهمیه ایران در المپیک، گفت: خوشبختانه در سال 2019 در مسابقات قهرمانی آسیا که حکم انتخابی المپیک را داشت، موفق به کسب سهمیه انفرادی (یک نفر سهمیه) در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف کسب سهمیه تیمی ریکرو برای المپیک است

هدف کسب سهمیه تیمی ریکرو برای المپیک است