مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 08:202021-05-08فرهنگي

قرار گرفتن نام اصغر فرهادی در یک لیست خاص


گرچه تعداد زیادی کارگردان با یک فیلم، بسیار موفق داریم اما معدود سینماگرانی تاکنون توانسته اند در همه آثار خود سطحی بالا از کیفیت را حفظ کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجله انگلیسی Far Out در گزارشی به مرور فیلمسازانی پرداخته که به اصطلاح فیلم بد نمی سازند و آثار آنها همگی به درجه ای از موفقیت دست یافته اند، بر خلاف کارگردانی که شاید یک شاهکار سینمایی در کارنامه خود داشته باشند اما نتوانستند روند موفقیت خود را در ادامه فعالیتشان به پیش ببرند.

مارتین اسکورسیزی اولین نامی است که در میان این کارگردانان به ذهن خطور می کند، گرچه فیلم هایی چون هوانورد و سکوت از ساخته های این کارگردان 78 ساله به عقیده برخی اندکی طولانی مدت و سانتیمامتال به نظر برسد اما به هیچ عنوان فیلم های بدی نیستند و دیگر آثار او در فهرست برترین فیلم ها قرار می گیرند.

اسکورسیزی در طول دوران فعالیت خود در سبک های مختلفی از خیابان های پایین شهر تا جزیره شاتر فیلم ساخته و نقطه اشتراک همه ماجراجوایی سینمایی او کیفیتی آثاری است که با مخاطبان سهیم میشود.

کریستوفر نولان نیز از آن دسته سینماگرانی نیست که نه تنها که با حفظ تداوم همچنان فیلم های موفق و هیجان انگیز میسازد، بلکه معمولا پروژه های سینمایی خود را با بودجه ای کمتر از برآورد اولیه و زمانی زودتر از موعد برنامه ریزی آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرار گرفتن نام اصغر فرهادی در یک لیست خاص

قرار گرفتن نام اصغر فرهادی در یک لیست خاص