مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-05-08اقتصادي

ایجاد هزار و 658 فرصت شغلی با حمایت بسیح سازندگی خراسان جنوبی


مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: براساس حمایت بسیج سازندگی در قالب گارگاه های تجمیعی، صندوق های قرض الحسنه و کمک های خیرین هزار و 658 شغل مستقیم در خراسان جنوبی ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، مهدی هنری صبح شنبه در نشست خبری اظهار کرد: از ابتدای شیوع دو میلیارد و 100 میلیون تومان جذب منابع از خیرین داشته اند.

هنری ادامه داد: در طرح شهید سلیمانی نیز چهار هزار و 600 نفر از جهادگران در زمینه های مختلف چون غربالگری حضور داشتند.

ثبت هزار و 410 گروه جهادی در سامانه وی با اشاره به اینکه گروه های جهادی باید در سامانه اطلس ملی جهادی ثبت شوند، گفت: تاکنون 680 گروه جهادی جغرافیا محور و 730 گروه جهادی محله محور از خراسان جنوبی در این سامانه ثبت شده اند که در مجموع به هزار و 410 گروه رسیده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه در شش ماهه پایانی سال 99 موضوع گروه های جهادی مهارتی و تخصصی را پیگیری کردیم، بیان کرد: هزار و 322 جهادگر مهارتی و تخصصی خدماتی به ارزش 480 میلیون تومان ارائه کردند.

هنری با اشاره به اینکه در حال حاضر 15 گروه تخصصی- مهارتی جهادی در خراسان جنوبی داریم، ادامه داد: همچنین راه اندازی گروه های جهادی را در همه نیروهای مسلح در قالب یک سند جامع که توسط ستاد کل نیروهای مسلح تصویب شده را پیگیری می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد هزار و 658 فرصت شغلی با حمایت بسیح سازندگی خراسان جنوبی

ایجاد هزار و 658 فرصت شغلی با حمایت بسیح سازندگی خراسان جنوبی