مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-08اقتصادي

اختصاص کامل اعتبار 45 میلیارد تومانی تنش آبی طی هفته جاری


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از تخصیص اعتبار مصوب 45 میلیارد تومانی طرح های آبرسانی استان خبر داد و گفت: دستگاه های مربوطه طی هفته جاری می توانند از اعتبار و تخصیص صورت گرفته استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، داود بهبودی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تامین آب شرب کلانشهر تبریز، یکی از پرچالش ترین و بحرانی ترین مسائل موجود کشور است که بر اساس مستندات موجود دردر اجرای آن تسریع به عمل آید.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی یادآور شد: همچنین از ظرفیت سرمایه گذاری بخش خصوصی و مشارکت عمومی- خصوصی در اجرای سایر طرح های تامین و انتقال یا بازچرخانی آب می توان استفاده کرد؛ برای مثال انتقال آب از سد کلقان به صنایع شرق تبریز، بازچرخانی آب در تصفیه خانه آذرشهر و انتقال آن به شهر صنعتی سلیمی از مواردی است که می توان با مشارکت بخش خصوصی اجرای آنها را تسریع کرد.

بهبودی تصریح کرد: در حال حاضر تامین آب شرب شهر تبریز از طریق خط انتقال زرینه رود، سد نهند و چاه های دامنه شمالی سهند انجام می پذیرد و به منظور تامین کسری ظرفیت تامین آب شرب تبریز اقدامات بازسازی خط انتقال نهند در بازه آسیب دیده، افزایش ظرفیت پمپاژ آبرسانی از زرینه رود و حفر و تجهیز تعدادی چاه در دامنه های سهند در دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص کامل اعتبار 45 میلیارد تومانی تنش آبی طی هفته جاری

اختصاص کامل اعتبار 45 میلیارد تومانی تنش آبی طی هفته جاری