مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-05-08فرهنگي

درگیری انجمن گلدن گلوب با غول های استریمینگ آمریکا بالا گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از هالیوود ریپورتر، اخیراً نتفلیکس اعلام کرد تا زمانی که تغییرات معناداری توسط انجمن رسانه های خارجی هالیوود (HFPA) که مسئول برگزاری جوایز گلدن گلوب است، - پس از نتفلیکس، آمازون نیز اعلام کرد با گلدن گلوب همکاری نمی کند و حالا یکی از مهم ترین جوایز سینمایی هالیوود با مشکلات جدی روبرو شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از هالیوود ریپورتر، اخیراً نتفلیکس اعلام کرد تا زمانی که تغییرات معناداری توسط انجمن رسانه های خارجی هالیوود (HFPA) که مسئول برگزاری جوایز گلدن گلوب است، اعمال نشود هر گونه فعالیت مشترک با این سازمان را متوقف خواهد کرد.

این در حالی است که نتفلیکس در هفتاد و هشتمین مراسم گلدن گلوب که در فوریه برگزار شد بیشترین تعداد نامزدی (42) و بیشترین پیروزی (10) را نسبت به تمام استودیو ها و شبکه ها دیگر داشت.

حالا آمازون هم همین موضع را اتخاذ کرده و گفته اگر جامعه آماری و قوانین اخلاقی این سازمان تغییر نکند با آن ارتباطی نخواهد داشت.

این ماجرا از زمانی آغاز شد که لس آنجلس تایمز گزارش داد در حال حاضر حتی یک عضو سیاهپوست هم در میان 86 عضو انجمن رسانه های خارجی هالیوود وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری انجمن گلدن گلوب با غول های استریمینگ آمریکا بالا گرفت

درگیری انجمن گلدن گلوب با غول های استریمینگ آمریکا بالا گرفت