مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 07:302021-05-08فرهنگي

گیشه تعطیل سینماها در روز بازگشایی


در حال حاضر فیلم های «خورشید» مجید مجیدی، «هفته ای یک بار آدم باش» شهرام شاه حسینی، «خون شد» مسعود کیمیایی، «تک خال» مجید مافی و «لاله» اسدالله نیک نژاد از اکران نوروز برای نمایش در سینماها آماده هستند.

- در حال حاضر فیلم های خورشید مجید مجیدی، هفته ای یک بار آدم باش شهرام شاه حسینی، خون شد مسعود کیمیایی، تک خال مجید مافی و لاله اسدالله نیک نژاد از اکران نوروز برای نمایش در سینماها آماده هستند.

با وجود آنکه اجازه بازگشایی سینماها داده شده، اما برخی سینماداران تمایلی به باز کردن سالن ها با شرایط فعلی ندارند و بسیاری از سینماهای پایتخت، گیشه خود را باز نکرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا مشاغل گروه دو از جمله سینماها مجوز فعالیت گرفتند، اما باز و بسته شدن های پیاپی سالن ها، نبود مخاطب و فیلم جذاب چندان رغبتی را برای سینماداران باقی نگذاشته تا از همین امروز سینماها را باز کنند.

برهمین اساس (تا لحظه انتشار این گزارش) در سایت های فروش بلیت جای بسیاری از سینماهای تهران خالی است.

در این باره علی سرتیپی که مدیر چند مجموعه سینمایی در تهران است، با بیان اینکه هیچ کدام از سینماهای خود را از امروز 18 اردیبهشت ماه باز نمی کند، به ایسنا گفت: فعلا یکی دو روز منتظر می مانیم تا ببینیم شرایط چطور پیش می رود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیشه تعطیل سینماها در روز بازگشایی

گیشه تعطیل سینماها در روز بازگشایی