مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-08اقتصادي

سهم 2 درصدی لرستان از سرزمین، جمعیت و منابع کشور


نائب رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: ما در لرستان سهممان از سرزمین، جمعیت و منابع حدود دو درصد متوسط کشوری است و منصفانه این است که جایگاه استان در میانه جدول پارامترهای اقتصادی باشد.

- ایسنا/لرستان نائب رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: ما در لرستان سهممان از سرزمین، جمعیت و منابع حدود دو درصد متوسط کشوری است و منصفانه این است که جایگاه استان در میانه جدول پارامترهای اقتصادی باشد.

حسین سلاحورزی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در طول سال 99 علاوه بر محدودیت های ناشی از کرونا و تاثیر آن بر سلامت، کسب و کارهای اغلب حوزه ها دچار مشکل شدند و شاید در این بین معدود حوزه هایی بودند که با افزایش فروش و تقاضا مواجه بودند اما طیف گسترده ای از کسب و کارها با تعطیلی و یا اجبار به تعدیل نیروی انسانی مواجه شدند.

وی با اشاره به بی ثباتی و بی برنامگی اقتصادی که سال گذشته بر کشور حاکم بود، افزود: باور نداشتیم که فعالان اقتصادی با این همه مشکلات بتوانند دوام بیاورند و امیدواریم که در سال جدید این مسائل دیگر پیش نیاید.

سلاحورزی عنوان کرد: سال گذشته به خاطر محدودیت های ناشی از کرونا اختلالی در همه فعالیت های روزمره و روتین به وجود آمد با این وجود کمیسیون های اتاق بازرگانی با موضوعات بسیار خوبی برگزار شدند و برنامه ما هم همین بود که بتوانیم از ظرفیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 2 درصدی لرستان از سرزمین، جمعیت و منابع کشور

سهم 2 درصدی لرستان از سرزمین، جمعیت و منابع کشور