مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 07:202021-05-08سياسي

نامه یک کاندیدای ریاست جمهوری به رقبایش در انتخابات


نایب رییس مجلس شورای اسلامی که داوطلب کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری 1400 است در نامه ای از سایر داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری خواستار هم پیمان شدن آنها در خدمت به مردم و نظام و همچنین پرهیز از تخریب و توهین و سیاه نمایی و بد اخلاقی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، در نامه سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی به داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ تَرَاهُمْ رُکَّعًا سُجَّدًا یَبْتَغُونَ فَضْلًا مِّنَ اللَّهِ وَرِضْوَانًا.

؛ محمّد (ص) فرستاده خداست؛ و کسانی که با او هستند در برابر کفّار سرسخت و شدید، و در میان خود مهربانند؛ پیوسته آنها را در حال رکوع و سجود می بینی در حالی که همواره فضل خدا و رضای او را می طلبند؛.

( فتح؛ آیه29) دوستان و عزیزان داوطلب انتخابات ریاست جمهوری؛ سلام این برادر کوچک خود را بپذیرید.

اینجانب به عنوان یکی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، در پیشگاه خداوند متعال و در محضر ملت شریف ایران ضمن بیان نکاتی مهم، خود و همه شما را که در زیر چتر و پرچم مقدس جمهوری اسلامی قرار داریم، به وحدت و همدلی حول منافع نظام و خدمت به مردم دعوت می نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه یک کاندیدای ریاست جمهوری به رقبایش در انتخابات

نامه یک کاندیدای ریاست جمهوری به رقبایش در انتخابات