مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 07:102021-05-08سياسي

سالنامه پژوهشی قوه قضاییه منتشر شد


سالنامه پژوهشی دستگاه قضایی از سوی پژوهشگاه قوه قضاییه منتشر شد.

- سالنامه پژوهشی دستگاه قضایی از سوی پژوهشگاه قوه قضاییه منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه قوه قضاییه، این سالنامه پژوهشی در راستای ارج نهادن به تلاش های صورت گرفته از سوی نخبگان و محققان بخش های مختلف و با عنایت به ضرورت معرفی و ارائه آثار علمی و دستاوردهای پژوهشی دستگاه قضایی، منتشر شده است.

در واقع این سالنامه، گزارش عملکرد علمی-پژوهشی قوه قضاییه است که ضمن هماهنگی های بعمل آمده با معاونت ها و سازمان های زیرمجموعه دستگاه قضا و همچنین دادگستری های کل سراسر کشور توسط پژوهشگاه مدون شده و به انتشار رسیده است.

در این سالنامه که در 581 صفحه منتشر شده است، گفتارها و نوشتارهایی از آیت الله رییسی رییس قوه قضاییه، غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات، سید حجت الله علم الهدی رییس پژوهشگاه قوه قضاییه، صدقی معاون دیوان عالی کشور و عضو هیات امنای پژوهشگاه قوه قضاییه، محمد بهادری جهرمی قائم مقام پژوهشگاه قوه قضاییه و روسای پژوهشکده های پژوهشگاه وجود دارد.

همچنین در این سالنامه، عملکرد کلی پژوهشگاه، عملکرد پژوهشی پژوهشکده ها و گروه های علمی در یکساله منتهی به هفته پژوهش سال 1399 و گزارش عملکرد پژوهشی معاونت ها سازمان های تابعه قو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالنامه پژوهشی قوه قضاییه منتشر شد

سالنامه پژوهشی قوه قضاییه منتشر شد