مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 07:102021-05-08اجتماعي

قاسم آهنین جان؛ سرطان یا آلزایمر؟!


در این که مبتلا به سرطانی پیش رفته بود تردیدی نیست اما انتساب «آلمزایر» به او مایه تعجب است چون در مصاحبه و مکالمه خوش حافظه بود اگر چه شدت بیماری او در گفتار او هویدا بود.

- در این که مبتلا به سرطانی پیش رفته بود تردیدی نیست اما انتساب آلمزایر به او مایه تعجب است چون در مصاحبه و مکالمه خوش حافظه بود اگر چه شدت بیماری او در گفتار او هویدا بود.

عصر ایران؛ مهرداد خدیر- درگذشت قاسم آهنین جان، نویسنده و شاعر خوزستانی از خبرهای تأسف بار این روزهاست.

او البته متولد اردبیل بود اما چون در اهواز بزرگ شد و بالید و بستر رشد و شکوفایی او هم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهواز بود، به خوزستان نسبت داده می شد و خود نیز چنین می خواست.

آشنایی من با قاسم آهنین جان اما متأخر است و در حد نام او و کتاب های او که پیش تر در مجله تجربه معرفی می شد و شاید اگر مسؤولیتی در این ماهنامه نداشتم بیش از آن درباره او نمی دانستم (مسؤولیت هم از جنس نمایندگی از جانب مدیر مسؤول و نه دغدغه های تحریری مثل رسانه های دیگر).

دو اتفاق اما سبب شد تا این نوشته را بنویسم: اولی انتشار ویدیویی در شبکه های اجتماعی بلافاصله پس از اعلام خبر درگذشت او و در این دو سه روز تا نشان دهد انگار از بیمارستان اخراج شده خاصه این که شنیده بودیم وضعیت مالی مناسبی هم نداشته و پس از سیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاسم آهنین جان؛ سرطان یا آلزایمر؟!

قاسم آهنین جان؛ سرطان یا آلزایمر؟!